Подкатегории
чому не працює gps трекер
Давайте почнемо оцінювати потенційні проблеми.
В зв'язку з роботою систем радіоелектронної боротьби (РЕБ) обладнання GPS моніторингу усіх виробників піддаються впливу, який призводить до так званого «залипання» обладнання. Координати і час отримані пристроєм спотворені і пристрій самостійно не може вийти з цього стану. Часто допомагає дистанційне перевантаження пристрою за допомогою команд керування, проте, є частина випадків, коли пристрій потребує фізичного перевантаження.
Такий стан однозначно впливає на точність та достовірність показів пробігу, оскільки якусь частину часу пристрій не бачить координат, і, якщо протягом цього часу автомобіль рухався, то цей рух не буде відображений та порахований нашою системою.
1. За рахунок GSM модуля
Перевірте, чи є мобільний зв'язок у районі, де знаходиться актив. Як визначити, що ваш GPS-трекер знаходиться в зоні, де немає послуг стільникової мережі?
- Щоб перевірити, чи є покриття в цій зоні, ви можете перевірити інший актив, який знаходиться поблизу, і перевірити, чи він повідомляє. Якщо так, ви можете виключити цей пункт. Якщо у вас немає активів поблизу, ви можете зв’язатися зі своїм клієнтом і попросити його допомогти викликати водія. Якщо водій відповідає і має хоча б голосовий сигнал, це прогрес. Ви можете попросити їх зателефонувати в WhatsApp, щоб підтвердити, що вони мають дані. Це допомагає нам визначити, чи є покриття принаймні однієї TELCO (телекомунікаційної компанії). Після цього ви можете запитати водія, який TELCO використовує, і порівняти його з тим, який ви використовуєте для своїх послуг. Наявність того самого TELCO не обов’язково означає, що ваша SIM-карта працює, оскільки ви можете використовувати службу M2M, VPN із TELCO або спеціальний план, який я поясню пізніше, як вирішити. Однак ці кроки є фундаментальними для виключення можливостей.
- Інший дійсний варіант – зателефонувати на номер телефону SIM-карти, якщо це дозволяє ваш тарифний план, і порівняти його з іншим GPS-трекером тієї ж марки та моделі, який працює правильно та використовує той самий план SIM-карти. Це допоможе нам побачити, яку відповідь ви отримаєте: чи виклик роз’єднано, чи він переходить на голосову пошту, чи повідомляється, що він не працює тощо. Цей крок допомагає нам визначити будь-які відмінності від робочого пристрою . У цьому випадку, якщо виклик не було відхилено, ми могли б надіслати SMS-команди
- Інший можливий сценарій полягає в тому, що покриття GSM є, але воно не підтримує частоту вашого GPS- трекера. Наприклад, ваш трекер може використовувати мережу 2G, але область має покриття лише 3G і 4G, що є дуже поширеною ситуацією.
- Буває також, що актив переміщується та відновлює передачу на платформу. Якщо це так, перевірте, чи пристрій передає буферні дані. Якщо наприкінці дня у вас є повний маршрут і дані для активу, це означає, що це була проблема GSM, оскільки, коли пристрій відновив сигнал, він надіслав всю історію, яку мав у пам’яті. Якщо у вас є великі прогалини та неповна інформація, проблема може бути в модулі GPS, установці пристрою або платформі відстеження GPS.
- Нарешті, ви можете перевірити статус SIM-карти (якщо вона підключена та має покриття) на платформі постачальника зв’язку , якщо він надає таку інформацію.
- Можливо, що в цьому районі є покриття, але з якихось причин антени зайняті та не передають дані , через що SIM-картці не призначається IP-адреса та дані не передаються. Це відбувається не в усіх країнах; TELCO не використовують однакові технології в кожній країні, навіть на одній території. Ця проблема не така часта, як раніше, але все ще присутня в кількох місцях.
Це легко визначити, коли це відбувається. Якщо ви запитуєте місцезнаходження через SMS, пристрій може відповісти місцезнаходженням, що виключає відсутність покриття. Однак пристрій може не мати змоги передати дані, оскільки він повідомляє через частоту даних, яка не підтримується, як-от 2G, 3G тощо. Причини цього можуть полягати в тому, що GPS-трекер неправильно налаштований або запрограмований неправильно , або стільниковий зв’язок антена не передає дані.
- Також може статися так, що SIM-карта не має активного тарифного плану або її обслуговування в TELCO призупинено. Уточніть у свого провайдера, чи оплатили ви рахунок, можливо, вони призупинили вашу послугу! Вірте чи ні, це те, що трапляється частіше, ніж ми думаємо.
Якщо у вас є глобальна SIM-карта, яка використовує кілька телефонних операторів або працює в кількох країнах, існує більша ймовірність проблем з маршрутизацією :
- Глобальні SIM-карти, як правило, дещо складніші, ніж традиційні, які ви отримуєте від TELCO. Перевірте у свого провайдера; можливо, вони дозволяють скинути SIM-карту, перевірити її місцезнаходження або надати допомогу через певну платформу керування.
Якщо у вас є тунель IPsec або VPN із прямим з’єднанням TELCO.
- TELCO люблять продавати плани M2M трекінговим компаніям. Іноді вони постачаються з набором МБ або ГБ, який розподіляється між усіма лініями, або вони дозволяють призупинити роботу SIM-карт, щоб за них не виставлялися рахунки, і багато інших переваг, які є вирішальними для деяких компаній. У багатьох випадках вони вимагають встановити тунель або VPN між платформою відстеження GPS і їхніми серверами. З одного боку, це додає безпеки, але з іншого, SIM-карти, які ви укладаєте, мають тарифний план із приватною IP-адресою, що не дозволяє використовувати їх у звичайному мобільному телефоні, оскільки вони не мають доступу до перегляд Інтернету .
Однак усі ці переваги супроводжуються вузьким місцем , коли всі ваші лінії залежать від цього з’єднання, будь то тунель IPsec чи будь-який інший. Якщо це з’єднання розривається через проблеми з платформою або TELCO, усі ваші активи перестануть надсилати звіти.
Якщо у вас є цей тунель, і активи не повідомляють, навіть якщо служба оновлена, перевірте тунель з обох кінців якнайшвидше. Ваш постачальник платформи, швидше за все, відповість раніше, ніж TELCO. Вони можуть виявити та потенційно вирішити проблему, що може тривати до двох днів.
Якщо GSM модем не працює:
- Щоб усунути цю несправність, надішліть команду перезавантаження модему GSM через SMS, щоб бути впевненим; з кількома моделями вони іноді можуть застрягти. .
Якщо буфер заповнений:
- Це трапляється в деяких моделях, особливо в деяких бюджетних пристроях, коли трекер не може передавати та зберігає забагато даних у буфері, через що він зависає. У цих випадках надсилання команди для очищення буферної пам’яті зазвичай допомагає знову розпочати звітування. Це суттєвий недолік пристрою, якого не повинно бути. Однак це трапляється, і видаляти інформацію взагалі не рекомендується, оскільки це стирає всю історію, яку трекер не міг повідомити
Якщо ваш TELCO має регіональну проблему та не надає послуг:
- Цей випадок важко виявити, і оператори зв’язку рідко визнають, що мають проблеми з їхніми послугами. Але якщо всі ваші активи перестали надсилати звіти, ви підтвердили, що заплатили за послугу, у вас немає тунелю або ви не використовуєте глобальні SIM-карти, і ваш постачальник платформи повідомляє вам, що все гаразд, це може бути крах TELCO.
2. За рахунок GPS модуля
Якщо актив знаходиться в приміщенні або під землею:
- Азбука GPS-трекінгу: GPS-модуль практично не працює без чіткого огляду неба; сигнал може проникати через скло або пластик, але не через бетон. Ви повинні бути в змозі визначити цю ситуацію, перевіривши, чи отримуєте ви нульові позиції або якийсь пульс на платформі.
Якщо модуль GPS застряг :
- У деяких трекерах цей модуль може зависати, і, можливо, його можна перезапустити за допомогою команди, надісланої через SMS, особливо на старих пристроях. Якщо ви перезапустите його, і він запрацює, значить, це була проблема .
3. Завдяки платформі
Якщо платформа через якусь помилку, проблему чи зміну не дозволяє вводити дані:
- Було б несправедливо сказати, що в RedGPS у нас немає проблем; ми інвестуємо багато грошей, маємо спеціального персоналу для моніторингу та розробки інструментів, які перевіряють кожен шлюз для кожної моделі GPS-трекера. Однак завжди існує ймовірність того, що внаслідок певних змін, удосконалень або оновлень фактор платформи може бути відповіддю на проблему. Зверніться до служби технічної підтримки та перевірте, наприклад, чи правильно працює шлюз для вашої моделі обладнання. Якщо у вас немає інших пристроїв такої ж моделі для перехресної перевірки, зверніться до служби підтримки.
4. Через проблеми з програмуванням або конфігурацією
Якщо ви використовуєте неправильний хост або IP-адресу та порт:
- Ще раз перевірте, куди ви надсилаєте дані, і про всяк випадок перепрограмуйте їх віддалено.
APN:
- Може статися так, що раніше SIM-карта працювала, але ви неправильно використовуєте APN у пристрої GPS .
Таймер:
- Час між кожним звітом може бути опцією для перегляду, і ви також можете змінити його віддалено, щоб виключити цей момент. Я рекомендую повне перепрограмування в найгіршому випадку.
5. Завдяки фізичній установці в транспортному засобі
Якщо актив не має потужності:
- Активи, будь то транспортні засоби, вантажівки, машини швидкої допомоги тощо, покладаються на роботу акумулятора, але якщо актив не використовується регулярно або стоїть на стоянці протягом кількох тижнів, він може втратити заряд і, отже, перестати живити GPS-трекер. Одна порада: завжди використовуйте пристрої з додатковою резервною батареєю та перевіряйте в останніх зразках або в аналізаторі кадрів вашої платформи, чи є в останніх звітах події відключення батареї. Це допомагає визначити, чому в об’єкті розрядився акумулятор або GPS було від’єднано та передано, доки не розрядився резервний акумулятор.
Якщо пристрій має пошкоджену антену :
- Якщо ви використовуєте пристрої із зовнішніми антенами, ви можете перевірити, чи вони правильно розташовані, або спробувати інше місце в автомобілі, якщо вони в хорошому стані. Часто проблему вирішує заміна антен.
Якщо автомобіль створює електричні перешкоди:
- Кожен ентузіаст AVL зізнається, що мав справу з проблемами транспортного засобу, який не хоче відстежувати. Беруть справний GPS, встановлюють, а він перестає працювати. Це здається магією. Що ж, проблема може бути в перешкодах, або часто неправильне з’єднання позитивного та негативного полюсів може призвести до того, що пристрій не працюватиме, або може бути пошкоджено акумулятор автомобіля. Я бачив це досить часто, особливо у старих вантажівках чи автомобілях. Спробуйте підключити його безпосередньо до батареї, щоб виключити сумніви, і зверніться до виробника обладнання для більш професійного рішення».
Саботаж:
- Ця проблема справді засмучує, коли водії саботують GPS-трекер. Я бачив пристрої, які занурювали у воду, обрізали кабелі, відривали антени, а пристрої буквально розпилювали навпіл. Рішення: сховайте пристрій, залиште приманку та ласкаво просимо до бізнесу відстеження GPS.
Несправна або неправильно вставлена SIM-карта:
- Ще одна дуже поширена помилка полягає в тому, що SIM-карту вставлено неправильно або SIM-порт не закріплений, через що він не встановлює контакт. Я бачив неякісні сім карти, які згоряли. Завжди перевіряйте цю деталь і носіть із собою кілька SIM-карт, щоб перевірити деякі з них, які, як ви знаєте, працюють правильно.
Інші проблеми, спричинені поганим встановленням:
- Встановлення недосвідченими або недбалими особами, що може призвести до неправильного монтажу пристрою, несправності з’єднань і електропроводки, серед багатьох інших проблем.
- Використання неякісних матеріалів при електричних з'єднаннях, що призводить до непрацездатності електричних контактів.
- Погано встановлені кнопки паніки або інші аксесуари, які можуть спричинити непрацездатність контактів, потенційно навіть блокування пристрою.
- Неадекватне встановлення для вібрацій автомобіля, що призводить до відключень або перерв.
- Подібні проблеми можуть бути викликані роз’ємами, які не мають належної ізоляції.
- Розміщення пристрою відстеження GPS у місцях з рухомими частинами, що може призвести до фізичного пошкодження кабелю.
Рекомендації
Завжди тримайте під рукою команди для перезапуску або запиту пристроїв через SMS. Звичайно, також важливо мати RedGPS SMS Gateway, нашу безкоштовну програму, яка дозволяє надсилати команди на ваші пристрої через SMS безпосередньо з нашої платформи.
Таким чином можна виконати такі перевірки:
- Завжди, перш за все, ви повинні перевірити відхилені повідомлення , оскільки там ви знайдете серцеві сигнали та пакети без позиції, які можуть допомогти підтвердити наявність з’єднання.
- Дуже важливо, щоб під час встановлення або активації пристрою ви завантажували відповідні повідомлення та проводили тести . Якщо SIM-карту неправильно пов’язано з пристроєм, ви не зможете з’єднатися з ним у ситуації, подібній до описаної в цій статті .
- Пам’ятайте, що на наших платформах Partners і OnTracking ви можете надіслати SMS із запитом IMEI або будь-яке інше повідомлення, на яке пристрій має відповісти як підтвердження. Ви також можете надіслати запит про місцезнаходження або IP, залежно від пристрою та його можливостей.
- Якщо на будь-яке з цих повідомлень дадуть відповідь, ви знатимете, що можете надіслати команду скидання , і вона, ймовірно, спрацює .
Завжди пам’ятайте, що ви можете перевірити піктограму останнього підключення на нашій платформі, яка надає візуальну довідку про стан пристрою.
Висновки
Є багато факторів, але вони не безмежні, і я знаю, що кожен власник компанії GPS-відстеження знайомий з проблемами, пов’язаними з його пристроями, SIM-картами, покриттям, клієнтами та інсталяторами. Отже, з часом завдання спрощується, і ці випадки стають загальновідомими.
Майте на увазі, що ви повинні проводити власні перевірки , а не просто покладатися на те, що ваші постачальники говорять вам про їхні послуги. Трапляється також, що сервіси, які, як вони стверджували, працюють правильно, насправді не працювали правильно.
Для нас дуже важливо забезпечити підтримку наших клієнтів, бути абсолютно прозорими у випадку виявлення помилок з нашого боку та не змушувати їх витрачати час на пошук помилок, які ми вже виявили.
Ми всі можемо помилятися, і, сподіваюся, це стане звичайною практикою для всіх, хто працює в цій галузі, виконувати низькорівневий аналіз , щоб визначити, чи наші служби працюють правильно чи ні.
Нарешті, важливо підкреслити, що ключовим фактором у таких ситуаціях є контрольний список під рукою, щоб підтвердити всі фактори, зберігаючи при цьому спокій і об’єктивність. Почніть з усунення найпростіших і дистанційно вирішуваних проблем, перш ніж переходити до перевірки на місці, якщо необхідно.